Reklamace / Vrácení zboží

 

Reklamace a vrácení zboží

 Jak postupovat v případě reklamace?

 

Abychom mohli Váš požadavek vyřídit co nejrychleji, preferujeme písemnou komunikaci prostřednictvím e-mailu.

 

📦 Adresa pro vrácení zboží:

CarDetailingShop.cz

Americká 2736

272 01 Kladno

Tel.: +420 725 666 262

E-mail: info@cardetailingshop.cz

  

1. Neúplná nebo chybná objednávka 

Pokud Vaše objednávka dorazila neúplná, chybí v ní zboží nebo došlo k záměně produktu, kontaktujte nás: 

  • telefonicky na čísle +420 725 666 262 (v pracovní době), nebo
  • e-mailem na info@cardetailingshop.cz.

Děláme maximum pro to, aby k chybám nedocházelo. Pokud se však stane, vždy vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

  

2. Zrušení nebo změna objednávky

Objednali jste zboží, které již není skladem, nebo potřebujete zrušit svou objednávku, která je již zaplacena? V takovém případě Vám částku vrátíme formou dobropisu.

Zašlete nám prosím následující informace:

  • Číslo objednávky
  • Telefonický kontakt
  • E-mail
  • Číslo účtu pro vrácení částky
  • Informace k objednávce a požadované změny 

Tyto údaje pošlete na info@cardetailingshop.cz. Vrácení částky probíhá zpravidla do 14 dnů.

 

3. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte možnost jej vrátit. Zboží zašlete zpět v originálním balení na naši adresu a e-mailem nám zašlete:

 

  • číslo objednávky
  • telefonický kontakt
  • e-mail
  • číslo účtu pro vrácení částky
  • informace k objednávce a důvod vrácení

Po obdržení zboží Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Částku vracíme zpravidla do 14 dnů.

 

4. Reklamace zboží (vadné nebo poškozené zboží) 

Pokud došlo k poškození zboží nebo se jedná o reklamaci (zejména u elektroniky), postupujte následovně:

 Fyzická osoba: nárok na reklamaci 24 měsíců od zakoupení

  • Podnikatel: nárok na reklamaci 12 měsíců od zakoupení

  

Zboží zašlete ideálně v originálním balení zpět na naši adresu a současně e-mailem uveďte:

 

  • číslo objednávky
  • telefonický kontakt
  • e-mail
  • číslo účtu (pro případ dobropisu)
  • popis závady a informace k reklamaci

  

Po obdržení Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

 

Děkujeme za pochopení a důvěru.

S pozdravem,

tým CarDetailingShop.cz